Вітаємо, реміксові забіяки, любителі вечірок Пінгві та жителі Кібер міста!

Оновлення сповнене нових змін, від Відродження до Випробувань Цокера, вже тут. Тож, поїхали!

Ротація крамниці

Вечірка Пінгві

Це наша 6-та річниця, тож святкування принесуть не лише купу подарунків, а й оновлену Вечірку Пінгві. Прихопіть свій святковий капелюх, чи хоча б настрій (бо дрес-код відсутній) і застрибуйте у чергу, щоб пограти зі своїми улюбленими рисами!

Системні зміни

Випробування Цокера

На відміну від наших розумних та красивих Тактиків (вас), Зері не читала оновлень і не була в курсі змін Артефактів…

  • Зниження складності Зері 3-1 (Раунд з Зері із Заточками Статикка)

Система нагород

Ми внесли деякі зміни у систему нагород оновлення 14.4, щоб трохи стримати інфляцію, але залишилися не зовсім задоволені тим, як все вийшло. Тож цього разу було прибрано деякі екстремальні лоуроли з предметами та золотом. Наразі основний фокус зосереджений на піднятті цінності мінімальної нагороди (предметів та сфер), через що, такі події як Крабовий струмок (Scuttle Paddle) та Крабовий рейв (Crab Rave) здаватимуться надто сильним, особливо у поєднанні з хаками Кібер міста. На наше переконання, такі зміни створять загальне відчуття кращої гри й водночас підготують ґрунт для подальших успіхів під час переходу до нових механік наступного набору.

  • PVE раунди стадій 2, 3, та 4 тепер стабільніші та завжди дають предмети та золото.
  • Загальна кількість предметів на PVE раундах збільшена
  • Загальна кількість золота на PVE раундах зменшена
  • Крабовий Струмок (Scuttle Puddle) і Крабовий Рейв (Crab Rave) тепер дають +1 компонент

Події

Ми зменшуємо ймовірність зустріти 2-зіркових на ранній стадії гри прибираючи можливість хайролу кількох магазинів за раз, щоб збалансувати хак. Відтепер більше не можна буде отримати більш ніж один магазин із 2-зірковими за хід.

  • Двозіркова подія: Зниження шансу отримати двозіркового чемпіона на ранній стадії гри.

Великі зміни

Великі як святковий торт Пінгві.

Предмети

Загалом, предмети з оновлення 14.5 здебільшого виглядають збалансовано й потужно, за винятком одного.

Образ духу (Spirit Visage), хоч і має свою нішу як третій предмет для танків із великим запасом HP, виявився занадто слабким як основний предмет. Ми додаємо +100 HP, щоб зробити його привабливішим як для раннього використання, так і як пріоритетний третій слот для супертанків.

Стераків відкуп (Sterak’s Gage) став переможцем серед змін предметів, забезпечуючи величезний щит, що масштабується від максимального запасу здоров’я й триває достатньо довго аби повністю реалізувати свою ефективність. З трохи меншим обсягом щита та коротшим часом дії, цей предмет тепер слугуватиме захистом від вибухової шкоди, а не як засіб уникнення смерті.

Посох порожнечі (Void Staff) й так гарно себе показує (особливо на Енні), тож ми сфокусувалися на незначних змінах якості життя, щоб кастери, яким треба більше часу для другого використання уміння (наприклад, Бренд), мали більше часу для застосованого прорізування.

  • Образ духу (Spirit Visage) – здоров’я: 200 >>> 300
  • Стераків відкуп (Sterak’s Gage) – щит від максимального запасу здоров’я: 60% >>> 50%
  • Стераків відкуп (Sterak’s Gage) – тривалість щита: 6 >>> 5 сек
  • Посох порожнечі (Void Staff) – тривалість прорізування: 3 >>> 5 сек

Сяйнисті предмети

Покращуємо мерхлі, але послаблюємо ті, що сяють занадто.

  • Сяйнистий Ґінсів гнівний клинок, Ґінсова розплата (Radiant Guinsoo’s Rageblade, Guinsoo’s Reckoning) – швидкість атаки: 20% >>> 30%
  • Сяйнистий Ґінсів гнівний клинок, Ґінсова розплата (Radiant Guinsoo’s Rageblade, Guinsoo’s Reckoning) – сила здібності: 20 >>> 30
  • Сяйнистий Образ духу, Образ багатодушшя (Spirit Visage, More-Spirited Visage) – здоров’я: 400 >>> 600
  • Сяйнистий Образ духу, Образ багатодушшя (Spirit Visage, More-Spirited Visage) – витривалість: 15% >>> 18%
  • Сяйнистий Стераків відкуп, Стераковий мегащит (Radiant Striker’s Flair, Sterak’s Megashield) – тривалість щита: 8 >>> 6 sec
  • Сяйнистий Стераків відкуп (Radiant Striker’s Flair), Ланцюговий боєць (Chainstriker) – швидкість атаки: 40% >>> 35%
  • Сяйнистий Стераків відкуп (Radiant Striker’s Flair), Ланцюговий боєць (Chainstriker) – шанс критичної шкоди: 40% >>> 35%
  • Сяйнистий Стераків відкуп (Radiant Striker’s Flair), Ланцюговий боєць (Chainstriker) – підсилення шкоди за стак: 10% >>> 8%
  • Сяйнистий посох порожнечі, Ікатієва помста (Radiant Void Staff, Icathia’s Revenge) мана: 15 >>> 30
  • Сяйнистий посох порожнечі, Ікатієва помста (Radiant Void Staff, Icathia’s Revenge): 30% >>> 60%
  • Сяйнистий посох порожнечі, Ікатієва помста (Radiant Void Staff, Icathia’s Revenge) сила вміння: 50 >>> 60

Артефакти

Наші нові артефакти опинились на слабшій стороні, за винятком улюбленої іграшки кері залежних від швидкості атаки. Тож ми трохи підсилюємо інші три, зробивши їх привабливішими через характеристики.

  • Мерехтливий клинок (Flickerblade) – швидкість атаки за стак: 8% >>> 7%
  • Заточка Статика (Statikk Shiv) – швидкість атаки: 30% >>> 40%
  • Заточка Статика (Statikk Shiv) – шкода вміння: 30 >>> 40
  • Заточка Статика (Statikk Shiv) – базова шкода: 30 >>> 40
  • Незламний (The Indomitable) – броня та магічний спротив: 20 >>> 25
  • Титанічна гідра (Titanic Hydra) – швидкість атаки: 15% >>> 20%
  • Титанічна гідра (Titanic Hydra) – шкода вміння: 15% >>> 20%

Риси

Динамо сильні — це факт. Ми зменшуємо регенерацію мани, яку надає ця риса команді, але компенсуємо це посиленням мани двом Динамо (Джин та Міс Фортуна), які й так гарно себе демонструють. 

Золотий віл — це риса, де ти програєш допоки не почнеш перемагати. Ми зменшуємо силу найпотужнішої версії Золотого вола (6), щоб інші лейтгеймові комбінації також мали шанс засяяти, навіть якщо вони не золоті.

  • Динамо – базове відновлення мани: 5/7/11 >>> 4/6/10
  • Екзотек – здоров’я за предмет: 50/150/240 >>> 50/160/300
  • Екзотек – швидкість атаки за предмет: 2/5/11% >>> 2/6/13%
  • Золотий віл – базове підсилення шкоди: 12/24/26% >>> 12/24/25%
  • Золотий віл (6) – шанс випадіння компонента: 7% >>> 6%
  • Синдикат – здоров’я: 100/400/500 >>> 100/450/550

Чемпіони: Ранг 1

Ранній 2-зірковий Коґ’Мав наразі наш найкращий кері на ранній стадії гри.

  • Коґ’Мав – сила атаки вміння%: 50/50/60/75% >>> 40/40/60/80%

Чемпіони: Ранг 2

Це все посилення. Рерол 2-вартісних став трохи складнішим в останньому оновлені через те, що 1-вартісні та 4-вартісні композиції показували себе набагато краще і надійніше. Тож ми підсилюємо другорядних чемпіонів у рерол композиціях, як-от Даріуса для Синдикату чи Джина для одного з численних варіантів Нітро реролу, щоб ці мідкомпозиції більше не відчувалися такими… посередніми.

Не можу дочекатися, щоб написати в чат “Rhaasta la vista, baby”, щоб відіграти своє альтер его граючи з ауґментацією Друга сутність (Ауґментація Рааста).

  • Даріус – базове відновлення здоров’я%: 5% >> 6%
  • Даріус – Ватажок – лікування за кожну ціль, уражену здібністю: 50 >>> 70
  • Даріус – Ватажок –  зменшення шкоди при оберті: 10% >>> 5%
  • Екко – відновлення здоров’я здібністю: 280/340/425 >>> 300/375/475
  • Джин – посилення мани: 4/74 >>> 14/64
  • Леблан – шкода вміння: 70/105/160 >>> 75/115/170
  • Рааст – базове відновлення здоров’я: 150/175/200 >>> 220/250/300
  • Вейн – швидкість атаки: 0.7 >>> 0.75

Чемпіони: Ранг 3

Після зміни Ґінсового гнівного клинка, Сенна вже знайшла кілька інших варіацій для гри. А це підсилення має спонукати до ще більшої фантазії, особливо якщо у вас вийде зіграти 3-зірковою Сенною з її високою базовою силою атаки та використанням її риси.

Ви граєте кері Фіддлстікса з Ґраґасом та Ковтком гурмана (Chug Bug). Я ж граю Ґраґаса кері без Фіддлстікса чи Ковтку Гурмана — ми різні.

Це лише любовні листи; Насправді ж він лише магічний лук із власною свідомістю, замаскований під ідеальний торс, і йому не вистачає однієї автоатаки, щоб активувати здібність вдруге.

  • Ґраґас – мана: 20/80 >>> 20/70
  • Сенна – масштабування пасивної здібності від сили атаки: 40% >>> 45%
  • Варус – мана: 15/75 >>> 20/70

Чемпіони: Ранг 4

3-зірковий Чо’Ґат продовжує панувати серед інших 3-зіркових гігантів 4 рангу. Ми зменшуємо його вибухову силу, натомість надаємо постійне посилення його танковості.

Чемпіони Динамо отримують подвійне відновлення мани, тому послаблення риси відчутно вдарило по ним. На відміну від Джина, ми не бачимо, щоб Міс Фортуна була все ще сильною, тому ми зменшуємо її максимальну ману на 15. Це також означає, що композиція з Синдикат Міс Фортуною, що не використовує рису Динамо, отримає значне посилення, котре можна застосувати для створення композиції, що могла б конкурувати з Динамо МФ/Елізою з оновлення 14.5. 

  • Чо’Ґат – збільшення здоров’я від здібності: 22/22/66% >>> 25/25/55%
  • Міс Фортуна – мана: 50/150 >>> 40/135

Чемпіони: Ранг 5

Ґарен часто залишався в тіні своєї риси — Цар мережі — адже це його цікава та потужна частина. Однак, як і героїчна щелепа та гострий меч, у ньому сховане щось набагато більше — повноцінна здібність. Ми зменшуємо витрату мани на неї, щоб він міг продемонструвати силу свого удару. Це означає, що здібність Ґарена вартуватиме всього 50 мани, якщо вона зачепила двох або менше ворогів.

  • Ґарен – мана: 30/100 >>> 20/80

Ауґментації

Кінцеві запаси (Final Reserves) занадто цінні, бо надають гравцю забагато ресурсів: 90 золота та додаткове життя. Перед найактивнішим періодом набору ми кардинально змінюємо цю ауґментацію, здебільшого через професійних гравців, які можуть максимально цим користуватися.

Підсилення Раасту та його Другої сутності!? Рааст вже деякий час був просто чемпіоном для активації риси і його ауґментація не могла нічим допомогти. Ми надаємо підсилення обом, щоб Друга сутність Рааста знайшла себе на полі битви.

  • Кінцеві запаси (Final Reserves) – надає досвіду: 70 >>> 30
  • Вороття немає (Hard Commit) – золота за стадію: 3 >>> 2
  • Друга сутність (Alter Ego) (чемпіонська ауґментація Рааста) – максимальна мана: 70 >>> 60
  • Друга сутність – сила атаки здібності: 330/330/335% >>> 340/340/350%
  • Рада директорів (Board of Directors) (Дівінікорп) – початкове підсилення: 60% >>> 50%
  • Додаткова шкода при надмірному зціленні: 130% >>> 110%
  • Швидке вбивство (Speed Kills) (Скорострільні) – початкове накопичення : 2 >>> 1

Невеличкі зміни

Невеличкі, бо впливають тільки на 1-зірковий рівень чемпіона.

Чемпіони

Не проспіть Скарнера кері з ауґментацією Шипованої броні (Thorn-Plated Armor) (Золота ауґментація Ожинового жилету).

Ми виправляємо помилку, що впливала на плин гри. Нечасто, але Зіґґс міг перевернути близький бій не на вашу користь, що ставило під сумніви його використання як основного кері композиції.

  • 3-зіркова Іллаой – зцілення здібності: 500 >>> 600
  • 3-зірковий Скарнер – масштабування шкоди здібності від броні: 385% >>> 425%
  • [Виправлення помилки] Виправлено помилку, де Зіґґс з бонусом Кібербоса міг не завдати шкоди останньому ворогу на полі бою. 

Відродження: Реміксова бійня

Риси

K/DA та Панк (6) панували на ранніх стадіях сходинок Відродження. Це послаблення має зупинити їх гегемонію на сцені, а підсилення True Damage та Впливових (Big Shot) має вирівняти популярність цих гуртів у вашому плейлисті.

  • Впливові (Big Shot) – посилення сили атаки: 35/70/150% >>> 40/80/160%
  • K/DA (7) – характеристики: 26% >>> 23%
  • Панк (6) – характеристики: 450 здоров’я, 45 сили атаки та сили здібностей >>> 420 здоров’я, 42 сили атаки та сили здібностей.
  • True Damage (6) – додаткова чиста шкода: 50% >>> 55%

Чемпіони

Оновлення переповнене підсиленнями, але один чемпіон запізнився на цей щасливий потяг…

  • Намі – шкода здібності: 300/450/720 >>> 350/520/830
  • Олаф – зцілення здібності: 20/25/30 >>> 20/25/35
  • Бард – шкода здібності: 200/300/450 >>> 230/345/540
  • Бард – зцілення здібності: 120/150/180 >>> 140/175/250
  • 3-зірковий Ґраґас – зцілення здібності: 800 >>> 920
  • 3-зірковий Ґраґас – шкода здібності: 600 >>> 720
  • Амуму – базова броня та магічний спротив: 55 >>> 50
  • Амуму – магічна шкода здібності: 80/120/190 >>> 65/95/150
  • Кіяна – масштабування здібності від сили атаки: 470/470/1000% >>> 520/520/1000%
  • Сона – мана: 0/160 >>> 0/140

Ауґментації

  • Проблиск (Blinged Out) – здоров’я: 80 >>> 70
  • Проблиск – швидкість атаки: 8% >>> 7%
  • Шалений фестиваль (Rave Festival) – ефективність Диско кулі: 55% >>> 65%
  • Підкоритися сцені (Submit to the Pit) – збільшення характеристик: 4 >>> 3

Виправлення помилок

  • [*] Миролюбний бос (Pacifist Boss): Виправлено помилку, де Зіґґс з бонусом Кібербоса міг не завдати шкоду останньому ворогу на полі бою. 
  • [*] Заточка Статикка (Statikk Shiv) – більше не завдає нескінченної шкоди проти армій підкріплення у Битві дуетів.
  • [*] Корона Дівінікорпу тепер правильно відображає надання Обладунку духів, а не Спокути.
    [*] Дорога до піднесення (Exalted Adventure’s) – нагороди правильно відображають заміну Образу душі (Anima Visage) на Незламність (The Indomitable).
    [*] Нагорода випадкового завершеного предмета Подарунка з Битви дуетів завжди видаватиме предмет.
  • [*] 3-зірковий Ренектон тепер коректно отримує 10000 здоров’я при використанні здібності, замість 30000.
  • [*] Усі у вагон!: Чу-чух Потяг тепер також працює на дошці вашого партнера у Битві дуетів. 
  • [*] Зловмисна монетизація (Malicious Monetization)  тепер коректно спрацьовує на Зака та чемпіонів з Підозрілими копіями плащів.
  • [*] Прогрес шифрування тепер коректно оновлюється з початком нової стадії.
  • [*] Фоліант рис більше не заважає спрацюванню Очисти думки (Clear Mind)
  • [*] Модифікація рис Ґарена більше не може бути застосована на манекени з емблемою Синдикату.
  • [*] Виправлено помилку, коли була можливість отримати 2 призматичні кулі з Призматичного конвеєру (Prismatic Pipeline)
  • [*] Реміксова бійня: (4) та (6) 8-біт тепер отримують коректну кількість сили атаки залежно від очок.
  • [*] Реміксова бійня: виплати Heartsteel, що видавали Артефактні перчатки крадія та 2 золота тепер надають Артефактне ковадло та 1 золота.
  • [*] Реміксова бійня: візуальне відображення Heartsteel тепер коректно працює з повною лавкою бійців.
  • [*] Реміксова бійня: виправлені експлойти емблем.